top of page

Reakce na staro-nové screeny

Tak ta na sebe opravdu nenechala dlouho čekat. Azazel Anděl mě v podstatě ve své poslední glose charakterizoval jako hašteřivou a pomýlenou zároveň. Byl to ale on, kdo zde vícekrát poukazoval na moje "chyby minulosti" a na mou "neobjektivitu" . Házel po mě touto kauzou pokaždé, když proti mě již neměl argumenty.

Vytahovat starou špínu tedy začal on, stejně jako vždy vytáhne to, co se mu právě hodí (viz. screeny osob z xchatu), patřičně to překroutí a naservíruje (viz. Aza - Noviny). Jeffrey možná není zrovna prototyp superslušného uživatele, ale vycházíme spolu. Ačkoli jsem byla mnohokrát varována, jaký je to prudič (ano, jeho pověst ho zde předešla), nikdy proti mě zatím nešel a to už jsme měli pár výměn názorů, kde k tomu měl důvod.

Čistě podle mého názoru byl ke svým reakcím vyprovokován napřed v místnosti Absolutno (neoprávněné kicky) a následně přehnanou a opravdu tvrdou reakcí admina, který se mi zdál být dopředu poučen o tom, aby se s tímhle uživatelem nemazal (čistě moje spekulace). Ta reakce byla možná v pořádku v konečném důsledku, ovšem fakt je ten, na což jsem si taky dovolila poukázat, že jsou zde horší prudičové (například tehdejší SS Absolutna známý též jako čokl nebo psisko), se kterými se ale jednalo v rukavičkách.

Byl to tedy nepoměr, který mě praštil do očí a snažila jsem se vidět celou věc nezaujatě - nedbat kdo má jakou "pověst", protože známe drby, ale dívat se na to, co vidím - pochopitelně na skle. Jelikož prý spamoval i adminův vzkazník, což jsem pochopitelně neviděla, považuji ban nakonec za oprávněný.

Nicméně k žádosti o prošetření banu jsem podle mě měla dobrý důvod. Pokud by to na mě někdo stále nevytahoval a neobviňoval mě z věcí rok starých, nemusela bych ani já na toto reagovat. Ovšem právo se bránit má každý člověk.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
No tags yet.
bottom of page